Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/jbg2h0zf/public_html/tasinet.gr/all.php on line 3
IRC Quotes

Quotes

Favourite IRC Quotes

There's no place like 127.0.0.1

[Zybl0re] get up
[Zybl0re] get on up
[Zybl0re] get up
[Zybl0re] get on up
[phxl|paper] and DANCE
* nmp3bot dances :D-<
* nmp3bot dances :D|-<
* nmp3bot dances :D/-<
[[SA]HatfulOfHollow] i'm going to become rich and famous after i invent a device that allows you to stab people in the face over the internet

[DeadMansHand] haha, last night, me and pete went out to celebrate his engagement and got hugely drunk
[DeadMansHand] we got this great idea to bury eachother in the sand close to the water and see who would chicken out first
[DeadMansHand] took about a half hour, but the water got up to my face so i freaked and got out
[DeadMansHand] i looked around for pete and he must've chickened out before me and stumbled home or something heh
[DeadMansHand] What'd he say when he woke up this morning?
[Thirteen-] uhh.. he hasn't come home yet.. i thought he was staying with you?
[DeadMansHand] holy fuck.
[DeadMansHand] i fucking hope im wrong about what im thinking right now
[DeadMansHand] im fucking going back to the beach to make sure
[DeadMansHand] if he gets home, call me, i don't want to be worrying about this
[Thirteen-] will do. you better hope he's not still buried, you'll be in deep shit. quit: (DeadMansHand)
[Tyran] wtf? pete came home last night you fuck. Ken's going to be worrying about this shit all day
[Thirteen-] haha yea, but it will be fun while it lasts join: (PeteRepeat) (bob@3F8C4655.11D1C8C.18637D35.IP)
[PeteRepeat] fucking ken
[PeteRepeat] ken... that fucker buried me in the sand last night, i ran off about 5 minutes to it, left him there to be an idiot
[quiqsilver] pete, ken didn't come back last night, i thought he was with you.
[PeteRepeat] oh fuck.
[PeteRepeat] if ken shows up, make sure he doesn't know that im at the beach digging for his body. i don't want him to think i care or anything. quit: (PeteRepeat)
[Thirteen-] rofl. Those 2 are going to get a huge surprise when they meet at the beach.
[Tyran] i can't beleive how perfect their timing was

[Guo_Si] Hey, you know what sucks?
[TheXPhial] vaccuums
[Guo_Si] Hey, you know what sucks in a metaphorical sense?
[TheXPhial] black holes
[Guo_Si] Hey, you know what just isn't cool?
[TheXPhial] lava?

[xterm] The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?

[anamexis] oh man
[anamexis] I was opening a coke, right
--] Beefpile (~mbeefpile@cloaked.wi.rr.com) has joined #themacmind
[anamexis] and it exploded
[anamexis] ALMOST all over my keyboard
[anamexis] but I got it away just in time
[-- Beefpile has quit (sick fuckers)
[anamexis] :(

[mage] what should I give sister for unzipping?
[Kevyn] Um. Ten bucks?
[mage] no I mean like, WinZip?

[tag] |  .
[Ouroboros]    . |
[tag] | .
[Ouroboros]      | .
[Ouroboros] Whoops

[Jeedo] hey baby, whats up?
[Indidge] umm....nothing?
[Jeedo] So....want me to like come over today so we can fuck?
[Indidge] Wait....did you want to speak to my daughter?
[Jeedo] Yes Mrs.Miller.. :-/

[i8b4uUnderground] d-_-b
[BonyNoMore] how u make that inverted b?
[BonyNoMore] wait
[BonyNoMore] never mind

[Reverend] IRC is just multiplayer notepad.

[VolteFace`] don't you hate it when you shit on the floor, and you can hear it fall but you have no idea where it actually landed, and spend like 5 minutes looking for it
[peng] ...
[peng] what?
[VolteFace`] oh shit
[VolteFace`] don't you hate it when you DROP shit

[studdud] what the fuck is wtf

[@David] Yay I get laid today! Been a month.... needing it by now
[@Sony] ...........
[@Sony] TMI TMI TMI
[@David] Only a few hundred pounds but its better than nothing
[Malpine] Thanks for the info
[@David] eh?
[@David] damn i meant PAID
[@David] I get PAID today
[@David] dammit

Back

Also in this category
Family Guy Quotes
Witty MSN Nicknames